tisdag 9 september 2008

Utgångsläge 2

Då var det dags för nya mål, nytt fokus. De 4-5 senaste månaderna har fokuset varit att gå ner i vikt men idag hade jag möte och träning med min PT, Marita, och vi har styrt om litegranna. Fram till jul skall jag istället ha ett träningsmål och ett prestationsmål. Minst fyra pass på gymmet i veckan och innan jul skall jag göra milen på under 50. Jag vet inte vad jag gör milen på idag, men 5km på 27 så det är en liten bit kvar.

I lördags hade jag hemläxa: "skapa en lägesbild och identifiera de utmaningar du tycker att du har". Här är resultatet av den:

Utgångsposition

Målet med de fyra passen i veckan är att börja rätta till de punkter som jag så vackert pekat ut på den här bilden. Vi skall följa upp med mätning och fotografering en gång per månad.

Så uppåt och frammåt :)

1 kommentar:

Pontus André sa...

Hur går det jag tycker att det har varit lite dåligt med uppdateringar på sista tiden!