måndag 22 september 2008

Fruktsallad med keso och en envis infektion

Då var det äntligen måndag igen. Sista veckan och helgen har helt gått åt att vila. I början av förra veckan fick jag en infektion i kroppen som ledde till feber och trötthet. Oerhört frustrerande att var på gång som jag var veckan innan och direkt åka på en sådan hård infektion.

Jag läste i aftonbladet idag att det är ett vanligt symptom när man börjar träna hårt efter att ha varit lite lat ett tag: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/viktklubbse/article3342445.ab

I helgen var jag i Göteborg på barnkalas och för att hälsa på mina föräldrar, vila och ladda energi var huvudsysselsättningen, en och annan chokladbit gick åt till det ...

Nu är jag tillbaka och i kväll skall jag träffa Marita och chockstarta kroppen igen. Fast just nu känns det som att hon kan försöka med vad som helst, frukosten i morse var riktigt bra och har rustat mig för alla utmaningar.

Fruktsallad med keso

PICT0051

Ingredienser

1/2 äpple
1/2 päron
1 kiwi
1 liten apelsin
500g keso
Lite valnötter

Kanel

Inga kommentarer: